WILK I ZAJĄC NA TROPIE PRZYGÓD, DŹWIĘKÓW, SMAKÓW - CZYLI ZAPISKI Z WIELOMIESIĘCZNEJ WĘDRÓWKI PO KRAJACH BYŁEGO ZSRR ________________________________________________________________________________________________________________________________________________

07 września 2012

MUZYKA UKRAIŃSKA: Океан Ельзи /Okean Elzy/

Lwowski zespół rockowo-popowy, założony w 1994 roku przez 19-letniego wówczas Swiatosława Wakarczuka. Debiutancki album „Там, де нас нема” /Tam de nas nema, Tam gdzie nas nie ma/ pojawił się cztery lata później, zdobywając szaloną popularność w całej Ukrainie. Okean Elzy to bodaj najbardziej znany ukraiński zespół muzyczny. Liderem grupy od początku jej istnienia jest Wakarczuk - Zasłużony Artysta Ukrainy, fizyk z wykształcenia.

Океан Ельзи - Відпусти /Vidpusty/



Океан Ельзи - Така, як ти /Taka, jak ty/




Teksty:

Океан Ельзи - Відпусти

Я вважав би, що ти білий день без дощу,
Але сльози на твому обличчі.
І сказав би тобі: "Не моя, не моя",
Тільки ти не пускаєш мене.

Я вважав би, що ти тиха ніч без зірок,
Але сяють твоі ясні очі.
І сказав би тобі: "Ти лиш сон, тільки сон," –
Але ж ти не пускаєш мене.

Відпусти, я благаю відпусти,
Бо не можу далі йти я.
Відпусти, я благаю відпусти,
Я не хочу більше йти.

І вважав би, що ти пелюсток навесні,
Але ж ти не зів’янеш ніколи.
І казав би тобі: "Ти моя, не моя",
Ла-ла-ла-ла-ла-ла-ла-ла-ла-ла.


Океан Ельзи - Така, як ти

Чи знаєш ти, як сильно душу б`є безжальний дощ?
Так ніби він завжди чекав лише мене.
А як болить зимовий спокій нашого вікна,
Ніжно пастельний, як твій улюблений
Моне.

Така як ти
Буває раз на все життя
I то із неба.
Така як ти
Один лиш раз на все життя
Не вистачає каяття,
Коли без тебе я…

Забути все здається я б ніколи не зумів
Новий дзвінок скидає відлік волі на нулі
І погляд твій — він вартий більше ніж мільони слів
Вічно далекий, як і твій улюблений Далі.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz